Cookie Instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze Cookie- en privacy-policy .

Direct boeken

Corona maatregelen


Alles in en om het hotel en het restaurant gebeurt met inachtneming van de regels welk door de RIVM en Veiligheidsregio Fryslân zijn opgesteld. Hieronder vind je welke maatregelen wij genomen hebben voor de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers, en om risico’s op besmetting en verspreiding van het virus te voorkomen.


Hotel

  • In het hotel laten we voorlopig alleen gasten toe die bij ons overnachten. 
  • De receptiebalie is aangepast om de check in/check out goed te laten verlopen.
  • Betalingen aan de balie alleen per pin of creditcard.
  • We vragen je beleeft om zowel binnen als buiten het hotel, medewerking te verlenen aan de social distancing richtlijnen zodat we er samen een zorgeloos verblijf van kunnen maken.
  • Er is uiteraard voldoende ruimte op het strand, in bos en duin, om te fietsen en te wandelen.


Hygiëne

  • Onze huishouding maakt de kamer met extra aandacht schoon. Mocht je deze service niet wensen te gebruiken, kunt u dat bij ons aangeven. Wij vragen je vriendelijk tijdens de service de kamer even te verlaten, ofwel in samenspraak een gewenste tijd af te spreken.
  • Algemene schoonmaak en desinfectie van contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.
  • Medewerkers wassen achter de schermen continue de handen met desinfectiezeep.
  • Door het hele hotel staan desinfectiemiddelen. Maak hier regelmatig gebruik van.
  • Alle handzeep is voorzien van desinfectiemiddel.
  • De medewerkers van de huishouding dragen handschoenen en werken met professionele desinfecterende schoonmaakproducten en procedures.


Ontbijt, Lunch en Diner

  • Het restaurant is aangepast zodat er ruime afstand tussen de tafels is gegarandeerd. Wacht bij de entree van het restaurant tot de medewerker je naar je tafel begeleidt.
  • Je tafel is altijd goed te bereiken, maar ga alstublieft niet door het restaurant lopen. Ook voor je kinderen vereist dat enige discipline.
  • Aan de bar en op het terras zijn vergelijkbare maatregelen getroffen.
  • Wij hebben een aangepaste lunch- en dinerkaart gemaakt met diverse specialiteiten, tevens een dagelijks wisselend Menu van de Chef.
  • We vragen je voor lunch of diner bij de receptie te reserveren.
  • Tafels en stoelen worden schoongemaakt na vertrek.
  • De medewerkers serveren gerechten en drankjes met gebruik van een trolley of serveertafel en bewaren zo afstand. We vragen je het daar zelf vanaf te pakken.
  • Natuurlijk is roomservice tijdens het verblijf ook mogelijk.


De medewerkers staan te popelen je weer te ontvangen.

  • Zijn getraind in bovenstaande maatregelen.
  • Hebben geen fysiek contact met de gast.
  • De 1,5 meter afstand is leidend, we vragen de medewerkers elkaar en onze gasten aan te spreken mocht dit een keer vergeten worden. “Denkt u aan de afstand”?


Reserveren, annuleren en wijzigen

Wij begrijpen dat door de afgelopen weken de behoefte is ontstaan om er lekker op uit te gaan, maar dat de onzekere situatie je mogelijk weerhoudt om een paar dagen weg te boeken. Om je gerust te stellen, bieden wij je de mogelijkheid om de betaling in het hotel te voldoen en kun je te allen tijde de reservering kosteloos te verplaatsen.

  • Verplaatsen van de reservering is altijd mogelijk op basis van beschikbaarheid.
  • Neem contact op met de receptie via receptie@hotelpaal8.nl of 0562 2449090


In het geval dat je jouw boeking wenst te verplaatsen en de nieuwe datum of bestemming valt duurder uit dan de oorspronkelijke boeking zijn wij genoodzaakt dit verschil aan je door te rekenen. Verplaatsen is mogelijk op boekingen gemaakt via hotelpaal8.nl of telefonisch via onze receptie en niet via een partnersite.


Reserveer je verblijf op www.hotelpaal8.nl en ontvang 5% korting!



Veel gestelde vragen en antwoorden


Mag het hotel open zijn?

Ja, volgens de richtlijnen van Veiligheidsregio Fryslân is het toegestaan om hotels geopend te hebben.


Mogen restaurants gevestigd in hotels open zijn?

Ja, Eet en drinkgelegenheden in hotels mogen geopend zijn ten behoeve van hotelgasten. Dit is eveneens opgenomen in de noodverordeningen van Veiligheidsregio Fryslân. Wij hanteren de 1.5 meter afstand. Wij serveren drankjes en gerechten op een serveertafel of trolley, graag vragen we je of je je drankje en gerechten zelf van het dienblad of tafel wilt pakken zodat de juiste afstand kunnen bewaren.


Is het bezoeken van een hotel veilig?

Wij hebben het hotel ingericht conform de richtlijnen van het RIVM en er alles aan gedaan de risico’s tot een minimum te beperken. 

 

Kan ik nog steeds gebruikmaken van het ontbijtbuffet in het hotel?

Ja, uiteraard kun je bij ons ontbijten. Wij hebben aanpassingen gedaan in het buffet en vragen je om de aanwijzingen op te volgen. Bij drukte in het hotel zal er waarschijnlijk in ‘shifts’ ontbijt worden aangeboden.

Het ontbijt is net als lunch en diner ook mogelijk op jouw hotelkamer, je kunt dit reserveren bij de receptie.


Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 

Om je gerust te stellen in deze onzekere periode, bieden wij je de mogelijkheid om kosteloos te verplaatsen. Zodat je altijd de mogelijkheid hebt om de reservering te verplaatsten naar een ander moment. Om welke reden dan ook!


Ik ben verkouden of hoest, kan ik dan op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen?

Ja, je kunt tot op de dag van aankomst uw boeking wijzigen via de onze receptie en je datum veranderen naar keuze, of deze annuleren. In het geval dat de nieuwe datum of bestemming duurder uitvalt dan de oorspronkelijke boeking zijn wij genoodzaakt dit verschil aan je door te rekenen. Deze garantie is alleen geldig op boekingen die gemaakt zijn via onze eigen site hotelpaal8.nl of telefonisch. 


Hoe weet ik welke faciliteiten er geopend zijn?

De faciliteiten in ons hotel zijn beperkt beschikbaar. Het zwembad, sauna en wellness faciliteiten zijn, volgens de RIVM-richtlijnen, tot nader order gesloten.


Is het mogelijk om gebruik te maken van een (elektrische) fiets van het hotel?

Ja, het is mogelijk om een (elektrische) fiets te huren bij hotel.


Kan het zijn dat het hotel opnieuw gesloten wordt?

Nee, wij blijven open en zullen niet opnieuw sluiten, mits de maatregelen vanuit de overheid dit gebieden. Er is geen sprake geweest van verplichte sluiting van hotels. Volgens de richtlijnen van de overheid en Veiligheidsregio Fryslân is het toegestaan om hotels geopend te hebben.


Versie mei 2020