Veelgestelde vragen
Alles in en om het hotel en het restaurant gebeurt met inachtneming van de regels welk door de RIVM en Veiligheidsregio Fryslân zijn opgesteld. Waarbij we natuurlijk, zoals het hoort, de gepaste afstand tot elkaar bewaren.
-
Reserveren
-
Wat zijn de voorwaarden van de reservering?
Voor alle reserveringen gelden de Uniforme Voorwaarden Horeca.
-
Hoe kan ik reserveren?
Je kunt via onze site hotelpaal8.nl of via een e-mail naar receptie@hotelpaal8.nl eenvoudig reserveren.
-
Ik wil verblijven met een groep (groter gezelschap). Krijg ik een speciale prijs?
Als je bij ons wilt verblijven met een groter gezelschap, neem dan per email via receptie@hotelpaal8.nl contact met ons op voor een passende aanbieding.
-
Is het voordeliger als ik via jullie eigen site boek, in plaats van booking.com of andere aanbieder?
Ja, wij bieden altijd de beste tarieven op onze eigen site en via het aanvragen van de kortingscode op de site ontvang je ook nog 5% korting op logies en ontbijt.
-
Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservering?
Wanneer je telefonisch of via onze site een reservering maakt, ontvang je binnen 24 uur de bevestiging per e-mail.
-
Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?
Je kunt bij ons met pin, contant of creditcard betalen
-
Hoe kan ik betalen?
Als je direct bij ons een reservering maakt, vragen wij een (aan-)betaling of gegevens van de creditcard als garantie van de reservering. Reserveer je via www.hotelpaal8.nl dan kun je de reservering gelijk online betalen.
-
In- en uitchecken
-
Hoe laat kan ik inchecken?
Vanaf 15:00 is je kamer beschikbaar. Kom je eerder in het hotel aan? Dit is geen probleem. Geef alvast jouw bagage bij ons af en geniet van het eiland. Mocht je kamer eerder gereed zijn, dan kun je uiteraard al gebruik maken van de kamer.
-
Hoe laat moet ik uitchecken?
Je kunt tot 10.30 uur uitchecken. Op aanvraag is, bij beschikbaarheid, een late check-out mogelijk, de kosten bedragen €35 per Kamer of Suite.
-
Kamers
-
Zijn er speciale kamers voor (minder)valide mensen?
Ja, ons hotel beschikt over 1 ruime Suite met aanpassingen voor mindervalide gasten.
-
Is er een kluisje op de kamer?
Ja, elke kamer beschikt over een kluisje die je met een persoonlijke toegangscode kunt beveiligen.
-
Wat is het rookbeleid van het hotel?
In het hotel en op alle kamers mag niet gerookt worden. Roken is alleen nog toegestaan bij de entree van restaurant en receptie.
-
Restaurant
-
Ontbijt
Het ontbijtbuffet is van 8.00 tot 10.30 uur. In verband met het spreiden van aantal gasten werken wij in deze tijd in shifts. Je dient dit vooraf te reserveren, dit kan telefonisch (0562-449090) of per mail naar receptie@hotelpaal8.nl. De 1e shift is binnenlopen tussen 8.00 en 9.00 uur, de 2e shift vanaf 9.15 uur tot 10.00 uur.
-
Zijn honden in het restaurant toegestaan?
Ja, in het restaurant is de hond. De hond moet wel aangelijnd zijn.
-
Roomservice
Het is ook mogelijk dat je roomservice besteld voor op je kamer. De kosten hiervoor bedragen € 8,50. Voor lunch en diner kies je van de menukaart uit het restaurant. Voor roomservice ontbijt kun je een formulier invullen bij de receptie.
-
Ik wil heb specifieke (dieet)wensen voor ontbijten, lunch en/of diner?
Indien je specifieke dieetwensen hebt (bijv. glutenvrij, diabetes etc.) horen we dit graag voor aankomst via receptie@hotelpaal8.nl , dan houden wij hier rekening mee
-
Service bij de lunch en/of diner
Wij serveren de drankjes en gerechten op gepaste afstand, Als je een serveertafel, trolley of bij jouw tafel wilt, dan kun je dit aangeven. Je dient van tevoren te reserveren voor het diner, dit kan telefonisch (0562-449090) of per mail naar receptie@hotelpaal8.nl.
-
Hotelfaciliteiten & huisdieren
-
Is er internet aanwezig?
Ja, er is gratis wifi in het gehele hotel beschikbaar.
-
Mag ik mijn hond meenemen?
Ja, per kamer is maximaal 1 hond toegestaan. Dit dient vooraf doorgegeven te worden. De toeslag bedraagt €15 per nacht.
-
Tot hoe laat is het hotel ’s avonds toegankelijk?
Het hotel is 24 uur per dag toegankelijk. Als de receptie gesloten is kun je met je kamersleutel via de nachtingang naar binnen.
-
Kan ik een fiets huren in het hotel?
Heerlijk fietsen over het eiland op fietsen van rijwielverhuurder Tijs Knop; Dit is de beste manier om het eiland te verkennen. Wij hebben heren- en damesfietsen bij het hotel voor je klaarstaan. Elektrische fietsen, tandems, hondenkarren, kinderzitjes moeten vooraf gereserveerd worden, dan regelen wij dat deze voor je klaar staan bij het hotel.
-
Kan ik excursies reserveren in het hotel?
Via de receptie zijn vele leuke en sportieve activiteiten te reserveren. Tevens ligt er bij de receptie een informatiemap met het aanbod van alle activiteiten en excursies welke er zijn in de periode waarin je bij ons te gast bent.
-
Parkeren & Vervoer
-
Kan ik mijn auto in de buurt van het hotel (gratis) parkeren?
Op 150 meter afstand van het hotel is een openbaar parkeerterrein waar je de auto kunt parkeren.
-
Vervoer van de haven naar het Hotel
Mocht je geen auto of fiets mee hebben kunt u gratis met de bus van de haven naar het hotel op de dag van aankomst en vertrek. Voor de bus naar Paal 8 Hotel aan Zee neem je lijn 2.
In de winterperiode rijdt er geen bus op dinsdag, woensdag en donderdag. Kijk voor alle informatie op https://www.bus-terschelling.nl/lijn2
Tevens is het mogelijk een fiets te huren aan de haven, Fietsverhuurder Tijs Knop, zij vervoeren dan de bagage kosteloos naar het hotel. Je kunt online reserveren via www.tijsknop.nl
-
Kan ik ook met de taxi naar het hotel?
Wanneer je met een taxi naar Paal 8 Hotel aan Zee wilt komen is dat uiteraard mogelijk. Bij aankomst van de boot staat diverse taxi’s klaar op het haventerrein.
Contact
Staat jouw vraag er niet tussen of ben je op zoek naar nog meer informatie?
Neem gerust contact met ons op via onderstaand contactformulier.